Loading

Prof.Dr.

Mehmet Emin USTA

Eğitim Fakültesi

Eğitim Bilimleri Bölümü

İletişim

mehmeteminusta@sakarya.edu.tr

+902642956921

3-KİTAPLAR :
1 ŞİMŞEK ZEYNEP,MENTEŞ GÜRLER AYŞE,YENTÜR DONİ NEBİYE,ERSİN FATMA,USTA MEHMET EMİN - Sağlık Temalı Okuma Yazma Öğretimi - Yağmur Matbaası - Türkçe - 2015
5-SANAT ETKİNLİKLERİ :
1 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarım Sergisi - Harran Üniversitesi Eğitim Fakültesi - Türkçe - 2017
2 1 Kariyer 1 Konuk Tv Programı - Şanlıurfa Güneydoğu Tv - Türkçe - 2017
7-BİLDİRİLER :
1 HAZIR Ferda,USTA MEHMET EMİN - OPINIONS OF CLASSROOM TEACHERS ON DIGITALISATION IN EDUCATION - Türkçe - 2025
2 Arslan Salih,USTA MEHMET EMİN - THE OPINIONS OF ADMINISTRATORS REGARDING CONSTRUCTION AND PROJECTRELATED ISSUES IN RECENTLY COMPLETED SCHOOLS IN SAKARYA - Türkçe - 2025
3 Türkoğlu Yeniay Gülşah,USTA MEHMET EMİN - INVESTIGATION OF THE 5TH GRADE SCIENCE COURSE IN THE TURKISH CENTURY EDUCATION MODEL ACCORDING TO TEACHERS' OPINIONS - Türkçe - 2025
4 Bulut Sarıkaya Zekiye Tuğçe,USTA MEHMET EMİN - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN KAYNAŞTIRILMASINA YÖNELİK ÖZ YETERLİLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ - pp.390 - Türkçe - 2025
5 YILMAZ Fulya,USTA MEHMET EMİN - EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TIME SPENT IN ADMINISTRATION AND THE ADOPTED (PERCEIVED) LEADERSHIP STYLE - pp.17 - Türkçe - 2025
6 Şahin Emine,USTA MEHMET EMİN - THE EFFECT OF TEACHING CAREER LADDER IMPLEMENTATION ON TEACHER MOTIVATION - Türkçe - 2025
7 Güven Gamze,USTA MEHMET EMİN - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDEKİ ZORLUKLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ - Türkçe - 2025
8 YILDIRIM Humeyra,USTA MEHMET EMİN,DOĞAN ÜMİT - OKULÖNCESİ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ ALAN ÇOCUKLARIN VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN ÇOCUKLARIN EBEVEYNLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE KARŞI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ - Vol.1 - pp.295 - Türkçe - 2024
9 Karaaslan Hasan,USTA MEHMET EMİN,DOĞAN ÜMİT - İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ I. KADEME (İLKOKUL) ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL ADANMIŞLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ - Vol.1 - pp.683 - Türkçe - 2024
10 Yılmaztürk Gülden,USTA MEHMET EMİN,DOĞAN ÜMİT - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDEKİ DERS SÜRESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ - Vol.1 - pp.620 - Türkçe - 2024
11 GÖKDEMİR Feyza,USTA MEHMET EMİN,DOĞAN ÜMİT - ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ - Vol.1 - pp.226 - Türkçe - 2024
12 KAPLAN MELİHA, USTA MEHMET EMİN - İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA HEDEFLERİNDEN NİTELİKLİ EĞİTİM UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ - Türkçe - 2024
13 YILMAZ İlknur, USTA MEHMET EMİN - KAPSAYICI EĞİTİM BAĞLAMINDA OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ - Vol.2 - pp.2211 - Türkçe - 2023
14 Yılmaz Aysel, USTA MEHMET EMİN, DOĞAN ÜMİT - VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE 3-6 YAŞ ÇOCUKLARIN OKULA UYUMUNA ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN ETKİSİ - Vol.1 - pp.41 - Türkçe - 2023
15 USTA MEHMET EMİN, Besni Suat - OKUL YÖNETİCİLERİNİN SÜRELİ GÖREVLENDİRİLMELERİNİN ONLARIN İŞ MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ/EXECUTIVE OPINIONS ON THE EFFECTS OF SCHOOL DIRECTORS' TIME APPOINTMENT ON THEIR WORK MOTIVATION - Vol.1 - pp.54 - Türkçe - 2023
16 Genç İlknur, USTA MEHMET EMİN, DOĞAN ÜMİT - İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE GÖZLEMLENEN KÖTÜ ALIŞKANLIKLARI ÖNLEMEYE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ - Vol.1 - pp.122 - Türkçe - 2023
17 Genç İlknur, USTA MEHMET EMİN, DOĞAN ÜMİT - İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE GÖZLEMLENEN KÖTÜ ALIŞKANLIKLARI ÖNLEMEYE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ - Vol.1 - pp.122 - Türkçe - 2023
18 Yahşi Yeşim, USTA MEHMET EMİN - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ/EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASS TEACHERS' JOB SATISFIED AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT - Vol.1 - pp.196 - Türkçe - 2023
19 Berber Huriye, USTA MEHMET EMİN - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL GÜVEN VE ÖĞRETMEN PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ) EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASS TEACHERS' ORGANIZATIONAL TRUST AND TEACHER PERFORMANCE (CASE OF KAYSERİ PROVINCE) - Vol.1 - pp.147 - Türkçe - 2023
20 Berber Huriye, USTA MEHMET EMİN - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL GÜVEN VE ÖĞRETMEN PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ) EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASS TEACHERS' ORGANIZATIONAL TRUST AND TEACHER PERFORMANCE (CASE OF KAYSERİ PROVINCE) - Vol.1 - pp.147 - Türkçe - 2023
21 Satı Songül, USTA MEHMET EMİN - Öğretmenlerin Mesleki Haz Düzeyleri - Vol.1 - pp.687 - Türkçe - 2023
22 Satı Songül, USTA MEHMET EMİN - Öğretmenlerin Mesleki Haz Düzeyleri - Vol.1 - pp.687 - Türkçe - 2023
23 Şirin Çidem, USTA MEHMET EMİN - ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARINI ETKİLEYEN SEBEPLERE DAİR ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ/TEACHERS’ VIEWS ON THE REASONS AFFECTING THEIR ORGANIZATIONAL COMMITMENT - Vol.1 - pp.55 - Türkçe - 2023
24 ALTUN Hatice Gül, USTA MEHMET EMİN - Soruşturma Geçiren Eğitim Yöneticisi ve Öğretmenlerin Soruşturma Sonrası Motivasyon Durumları - Vol.1 - pp.73 - Türkçe - 2022
25 USTA MEHMET EMİN, Kale Berfin, YEŞİL RÜŞTÜ, GÜL YAVUZ ERCAN - Özel Okul Öğretmenlerı̇nı̇n Etkı̇lı̇ Sınıf Yönetı̇mı̇ne Daı̇r Görüşlerı - Vol.1 - pp.121 - Türkçe - 2022
26 EKESOY ESİN, USTA MEHMET EMİN - Anaokulu Yöneticilerinin Stres Kaynaklarının İncelenmesi - Vol.1 - pp.62 - Türkçe - 2022
27 EKESOY ESİN, USTA MEHMET EMİN - Anaokulu Yöneticilerinin Stres Kaynaklarının İncelenmesi - Vol.1 - pp.62 - Türkçe - 2022
28 USTA MEHMET EMİN, Öztürk Adem, Kandemir Ayhan - LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖRMÜŞ ÖĞRETMEN VE İDARECİLERİN ÖĞRENİM SÜRECİNDE KAŞILAŞTIKLARI SORUNLAR - Vol.1 - pp.790 - Türkçe - 2022
29 USTA MEHMET EMİN, Çakır Feyza - Erasmus+ Projeleri Kapsamında Yurtdışına Gitmiş Olan Yönetici ve Öğretmenlerin Küreselleşmeye İlişkin Görüşleri - Vol.1 - pp.53 - Türkçe - 2022
30 Demir Aynur, USTA MEHMET EMİN - Okul Yöneticilerinin Okula Ödenek Tedarikinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Ödeneklerin Harcama Alanları - Vol.1 - pp.55 - Türkçe - 2021
31 USTA MEHMET EMİN - ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN BİR ÖĞESİ OLARAK MARŞ KAVRAMI VE İSTİKLAL MARŞI - Vol.1 - pp.54 - Türkçe - 2021
32 USTA MEHMET EMİN - OKUL YÖNETİCİLERİNİN POZİTİVİST VE KAOS YÖNETİMANLAYIŞLARINI BENİMSEMELERİNİN KENDİLERİNİN VEÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNE ETKİLERİ - pp.165 - Türkçe - 2019
33 USTA MEHMET EMİN - OKUL YÖNETİCİLERİNİN POZİTİVİST VE KAOS YÖNETİMANLAYIŞLARINI BENİMSEMELERİNİN KENDİLERİNİN VEÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNE ETKİLERİ - pp.165 - Türkçe - 2019
34 ÖZMEN FATMA,USTA MEHMET EMİN - Son Dönem (1876-1923) Osmanlı Belgelerinde Eğitim Müfettişlerinin Özlük Haklarının Günümüzdeki Durum İle Karşılaştırılması - İngilizce - 2019
35 ÖZMEN FATMA,USTA MEHMET EMİN - Son Dönem (1876-1923) Osmanlı Belgelerinde Eğitim Müfettişlerinin Özlük Haklarının Günümüzdeki Durum İle Karşılaştırılması - İngilizce - 2019
36 USTA MEHMET EMİN, KAYAN AHMET, KAHRAMAN USTA Hülya - TÜRKİYEDE KENTLİLEŞME KÜLTÜRÜ: ŞANLIURFA ÖRNEĞİ - pp.291 - ISSN : 978-605-80857-4-9 - Türkçe - 2019
37 KAYA AHMET,USTA MEHMET EMİN - Okul Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri - İngilizce - 2019
38 KAYA AHMET,USTA MEHMET EMİN - Okul Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri - İngilizce - 2019
39 USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET - Okul Yöneticilerinin Otantik Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri - Türkçe - 2019
40 USTA MEHMET EMİN,kahraman sema - İLKOKUL VE ORTAOKULLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ - pp.297 - İngilizce - 2019
41 USTA MEHMET EMİN,kahraman sema - İLKOKUL VE ORTAOKULLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ - pp.297 - İngilizce - 2019
42 USTA MEHMET EMİN,Özyurt Duygu - Okul, Öğretmen, Yönetici, Mobbing, Duygusal Taciz, Yıldırma - pp.1106 - Türkçe - 2018
43 USTA MEHMET EMİN,ünsal Yıldız - EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE SERGİLENEN HİZMETKÂR LİDERLİK ROLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL YABANCILAŞMASINA ETKİSİ - pp.322 - Türkçe - 2018
44 KAYA AHMET,USTA MEHMET EMİN,ÇETİN MUSTAFA SAMİ - MEB MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN MİZAH TARZLARI - Türkçe - 2017
45 KAYA AHMET,USTA MEHMET EMİN,ÇETİN MUSTAFA SAMİ - MEB MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN MİZAH TARZLARI - Türkçe - 2017
46 KAYA AHMET,USTA MEHMET EMİN,çetin Mustafa Sami - MEB Maarif Müfettişlerinin Mizah Tarzları - Türkçe - 2017
47 USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,ÇETİN MUSTAFA SAMİ - GÜNEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİNDEÖĞRETMEN HAREKETLİLİĞİNE İLİŞKİNYÖNETİCİ VE ÖĞRETMENGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ - İngilizce - 2017
48 USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,ÇETİN MUSTAFA SAMİ - GÜNEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİNDEÖĞRETMEN HAREKETLİLİĞİNE İLİŞKİNYÖNETİCİ VE ÖĞRETMENGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ - İngilizce - 2017
49 USTA MEHMET EMİN,AKPUNAR BÜRHAN,çetin Mustafa Sami - Cumhuriyetin Kuruluş Döneminde Eğitim Müfettişlerinin Program Liderliği Rolleri - pp.553 - İngilizce - 2017
50 USTA MEHMET EMİN,AKPUNAR BÜRHAN,çetin Mustafa Sami - Cumhuriyetin Kuruluş Döneminde Eğitim Müfettişlerinin Program Liderliği Rolleri - pp.553 - İngilizce - 2017
51 USTA MEHMET EMİN - Inspectional Regulations in the Latest Period of Ottoman Time - İngilizce - 2017
52 USTA MEHMET EMİN - Inspectional Regulations in the Latest Period of Ottoman Time - İngilizce - 2017
53 USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,çetin Mustafa Sami - Geçici Eğitim Merkezleri’nde (Gem) Görev Yapan Öğretmenlerin Mülteci Öğrencilerin Eğitim Sürecine İlişkin Görüşleri - pp.9 - İngilizce - 2017
54 USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,çetin Mustafa Sami - Geçici Eğitim Merkezleri’nde (Gem) Görev Yapan Öğretmenlerin Mülteci Öğrencilerin Eğitim Sürecine İlişkin Görüşleri - pp.9 - İngilizce - 2017
55 USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,çetin Mustafa Sami - Güneydoğu Anadolu Bölgesinde Öğretmen Hareketliliğine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi - pp.8 - Türkçe - 2017
56 USTA MEHMET EMİN,ÖZMUSUL MUSTAFA - Şanlıurfa’da Görev Yapan Okul Müdürlerinin Eğitim Ve Okul Yönetimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi - pp.348 - İngilizce - 2017
57 KAYA AHMET,USTA MEHMET EMİN,çetin Mustafa Sami - MEB Maarif Müfettişlerinin Stresle Başa Çıkma Tarzları - Türkçe - 2017
58 KAYA AHMET,USTA MEHMET EMİN,çetin Mustafa Sami - MEB Maarif Müfettişlerinin Stresle Başa Çıkma Tarzları - Türkçe - 2017
59 Taşdemir Ayşegül,USTA MEHMET EMİN - Maarif Müfettişlerinin Rehberlik ve Eğiticilik Rollerine İlişkin Öğretmen ve Müfettiş Algılarının Karşılaştırılması - pp.660 - DOI : http://ejercongress.org/pdf/bildiriozetleri2016ejer.pdf - Türkçe - 2016
60 Taşdemir Ayşegül,USTA MEHMET EMİN - Maarif Müfettişlerinin Rehberlik ve Eğiticilik Rollerine İlişkin Öğretmen ve Müfettiş Algılarının Karşılaştırılması - pp.660 - DOI : http://ejercongress.org/pdf/bildiriozetleri2016ejer.pdf - Türkçe - 2016
61 Taşdemir Ayşegül,USTA MEHMET EMİN - Denetmen ve Öğretmen Görüşlerine Göre İl Eğitim Denetmenlerinin Rollerini Gerçekleştirme Düzeyleri - pp.32 - Türkçe - 2016
62 Kurtulmuş Mehmet,USTA MEHMET EMİN,Ünsal Yıldız - Eğitim Örgütlerinde Algılanan Hizmetkar Liderliğin Örgütsel Vatandaşlık Davranışına Etkisi - pp.72 - İngilizce - 2016
63 Kurtulmuş Mehmet,USTA MEHMET EMİN,Ünsal Yıldız - Eğitim Örgütlerinde Algılanan Hizmetkar Liderliğin Örgütsel Vatandaşlık Davranışına Etkisi - pp.72 - İngilizce - 2016
64 USTA MEHMET EMİN - Son Dönem Osmanlı Türkiye sinde Eğitim Müfettişlerinin Gözüyle Eğitim Sistemi Islahı - pp.62 - Türkçe - 2016
65 USTA MEHMET EMİN - Son Dönem Osmanlı Türkiye sinde Eğitim Müfettişlerinin Gözüyle Eğitim Sistemi Islahı - pp.62 - Türkçe - 2016
66 Taşdemir Ayşegül,USTA MEHMET EMİN - Maarif Müfettişlerinin Rehberlik ve Eğiticilik Rollerini İlişkin Öğretmen Algıları - Türkçe - 2016
67 Taşdemir Ayşegül,USTA MEHMET EMİN - Maarif Müfettişlerinin Rehberlik ve Eğiticilik Rollerini İlişkin Öğretmen Algıları - Türkçe - 2016
68 USTA MEHMET EMİN - Sanata Bakan Yönüyle Eğitim Sistemimiz - Türkçe - 2015
69 USTA MEHMET EMİN - Sanata Bakan Yönüyle Eğitim Sistemimiz - Türkçe - 2015
70 USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,BALAY REFİK - Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşmeve İş Yaşamında Yalnızlık Durumları Arasındaki İlişki - Türkçe - 2015
71 USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,BALAY REFİK - Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşmeve İş Yaşamında Yalnızlık Durumları Arasındaki İlişki - Türkçe - 2015
72 USTA MEHMET EMİN,Karakuş Müslüm - Lise Öğretmenlerinin Pedagojik Okuryazarlık Becerileri ile İş DoyumlarıArasındaki İlişki Düzeyleri - Türkçe - 2015
73 BALAY REFİK,USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,ŞEN SEDAT - Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Etik Liderlik veÖrgütsel Bağlılık Durumları Arasındaki İlişki - Türkçe - 2015
74 BALAY REFİK,USTA MEHMET EMİN,KAYA AHMET,ŞEN SEDAT - Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Etik Liderlik veÖrgütsel Bağlılık Durumları Arasındaki İlişki - Türkçe - 2015
75 USTA MEHMET EMİN,Memek Ahmet,TAN ÇETİN - Taşımalı Eğitim Yapılan Okullardaki Öğrencilerin Taşımalı Eğitim Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri - pp.70 - Türkçe - 2014
76 USTA MEHMET EMİN,Memek Ahmet,TAN ÇETİN - Taşımalı Eğitim Yapılan Okullardaki Öğrencilerin Taşımalı Eğitim Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri - pp.70 - Türkçe - 2014
77 KAYA AHMET,USTA MEHMET EMİN,ÖZMUSUL MUSTAFA,Arhan Serdar - İl Eğitim Denetmenlerinin Stresle Başa Çıkma Tarzları ile Kullandıkları Mizah Tarzları Arasındaki İlişki - Türkçe - 2014
78 KAYA AHMET,USTA MEHMET EMİN,ÖZMUSUL MUSTAFA,Arhan Serdar - İl Eğitim Denetmenlerinin Stresle Başa Çıkma Tarzları ile Kullandıkları Mizah Tarzları Arasındaki İlişki - Türkçe - 2014
79 USTA MEHMET EMİN,TAN ÇETİN,TAŞDELEN TUBA - Eğitim ve Özgürlük - pp.389 - Türkçe - 2014
80 USTA MEHMET EMİN,TAN ÇETİN,TAŞDELEN TUBA - Eğitim ve Özgürlük - pp.389 - Türkçe - 2014
81 USTA MEHMET EMİN,DEMİRTAŞ ZÜLFÜ - Kesinlikler Dünyasına İhtimaller Dünyasına Yönetim - Türkçe - 2013
82 USTA MEHMET EMİN - E school administration in Turkey - Vol.1 - pp.50 - ISSN : 978-92-896-0644-8 - İngilizce - 2010
83 USTA MEHMET EMİN - Haydi K›zlar Okula Kampanyas›: Alan Tarama ve Yard›m Kampanyas› - Türkçe - 2007
84 USTA MEHMET EMİN - Haydi K›zlar Okula Kampanyas›: Alan Tarama ve Yard›m Kampanyas› - Türkçe - 2007
9-EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 BİLGİ LEVENT,USTA MEHMET EMİN - Yabancılar İçin Türkçe Öğretimi A1 - İrem Yayımcılık - Türkçe - 2018
2 BİLGİ LEVENT,USTA MEHMET EMİN - Harran Yabancılar İçin Türkçe Öğretimi - İrem Yayıncılık - Türkçe - 2018
10-ÖDÜL :
1 LEAD AB Proje Ödülü - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - 2024
2 Takdirname - MILLI EGITIM BAKANLIGI - 2008
3 Takdirname - MILLI EGITIM BAKANLIGI - 2007
4 Teşekkür Belgesi - MILLI EGITIM BAKANLIGI - 2006
1.1 A-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q1 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Ayik, Z; Çetin, G; Usta, ME; - Sustained primary teacher provision for the gifted: the influence of gifted conceptions on nomination and differentiation - BMC PSYCHOLOGY - Vol.13 - DOI : 10.1186/s40359-025-03249-z - AUG 12 - English - Article - 2025 - WOS:001550530700001
1.1 C-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q3 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Usta, ME; - The development of a scale to measure the influence that school administrators have on the adaptation of newly appointed teachers in Turkey - SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION - Vol.43 - ISSN : 0256-0100 - DOI : 10.15700/saje.v43n2a2159 - English - Article - 2023 - WOS:001088758600005
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Usta, ME; Dogan,Ü; Abdurrezzak, S; - Bibliometric Analysis of Studies on Sustainability in Education - JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI - Vol.0 - pp.161 - ISSN : 2146-8249 - DOI : 10.30786/jef.1498481 - English - Article - 2025 - WOS:001426126400010
2 Dikici, A; Usta, ME; - The Effects of Teacher Mobility on the Academic Success of Primary School Students - HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION - Vol.39 - pp.326 - ISSN : 2536-4758 - DOI : 10.16986/HUJE.2024.527 - OCT - English - Article - 2024 - WOS:001350893900001
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Mehmet Emin Usta, Ümit Doğan, Seyfettin Abdurrezzak - Bibliometric Analysis of Studies on Sustainability in Education - Journal of Education and Future - Vol.27 - pp.1 - ISSN : 2146-8249 - 2024
2 Aynur Dikici Mehmet Emin USTA - The Effects of Teacher Mobility on the Academic Success of Primary School Students - Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - ISSN : 2536-4758 - DOI : https://dx.doi.org/10.16986/HUJE.2024.527 - 2024
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Ümit Doğan, Mehmet Emin Usta - Örgütsel Dedikodu Yönetimi Ölçeği Geliştirme Çalışması - Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.25 - pp.64 - ISSN : 2147-1037 - DOI : 10.29299/kefad.1255941 - 2024
2 Münir Semih AYTAÇ Mehmet Emin USTA - Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Mutluluk Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.23 - pp.1844 - DOI : https://doi.org/10.17240/aibuefd.2023..-1172364 - 2023
3 Ünal AKYÜZ Mehmet Emin USTA - Financial and Managerial Problems Experienced in the Private Education Sector During the Crisis Process in Turkey - International Journal of Psychology and Educational Studies (IJPES) - Vol.10(4) - pp.1039 - DOI : https://doi.org/10.52380/ijpes.2023.10.4.1301 - 2023
4 Usta, M., Çakir, F. - Erasmus+ Projeleri Kapsamında Yurtdışına Çıkmış Olan Eğitimcilerin Küreselleşmeye İlişkin Görüşleri - Turkish Studies (Elektronik) - pp.467 - DOI : 10.7827/TurkishStudies.63533 - tur - paper - 2023 - TRDizin
5 Usta, M., Doğan, Ü. - Bibliometric Analysis of Studies on Refugee/Immigrant/Asylum Seeker Students - Sakarya University Journal of Education - pp.238 - DOI : 10.19126/suje.1253971 - eng - paper - 2023 - TRDizin
6 Usta, M., Çeti̇n, G., Arikan, İ. - SINIF YÖNETİMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ - Trakya Eğitim Dergisi - pp.119 - ISSN : 2630-6301 - DOI : 10.24315/tred.878088 - tur - paper - 2022 - TRDizin
7 Mehmet Emin USTA - Inspection Reports in Turkey and United Kingdom: A Comparative Study of Inspections - Education Quarterly Reviews - Vol.4(2) - pp.192 - 2021
8 Yıldız Ünsal Mehmet Emin USTA - Servant-leadership roles of principals on the work alienation perceptions of teachers - African Educational Research Journal - Vol.9(2) - pp.350 - 2021
9 Aynur DEMİR Mehmet Emin USTA - Problems Encountered by School Managers in Supplying School Allowances and Expense Areas - Education Quarterly Reviews - Vol.4(2) - pp.631 - 2021
10 Kahraman, S., Usta, M. - OKULLARDA GÖREV YAPAN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL İKLİM VE ÖRGÜTSEL ÖĞRENME ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ - Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.95 - DOI : 10.33418/ataunikkefd.863250 - tur - paper - 2021 - TRDizin
11 Çeti̇n, M., Arıkan, I., Şahi̇n, Y., Usta, M. - Suriyeli Eğitimcilerin Geçici Eğitim Merkezlerinde Karşılaştıkları Sorunların İncelenmesi - Mukaddime - pp.173 - ISSN : 1309-6087 - DOI : 10.19059/mukaddime.341921 - tur - paper - 2018 - TRDizin
12 Usta, M., Özmen, F. - 1910/1911 Tarihli İlkokul Müfettişlerinin Görevlerine Dair Yönerge’nin Günümüz Eğitim Teftişi Uygulamaları ile Karşılaştırılması - Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.1544 - tur - paper - 2017 - TRDizin
13 Karakuş, M., Usta, M. - Pedagojik Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi - Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi - pp.133 - ISSN : 1300-8811 - tur - paper - 2016 - TRDizin
14 Alav, Ö., Taşkin, N., Usta, M., Demir, M., Yayla, A., Hastunç, Y. - Çeşitli Nöro-Bilişsel & Nöro-Pedagojik Uygulama ve Modalitelerin Bilişsel Becerilerin Gelişimi Üzerindeki Etkisi - Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.679 - tur - paper - 2016 - TRDizin
15 Karakuş, M., Usta, M. - Pedagojik Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi - Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi - pp.133 - ISSN : 1300-8811 - tur - paper - 2016 - TRDizin
16 Usta, M. - Siyasi Parti Programlarına Göre Eğitim Politikaları - TYB Akademi Dil Edebiyat ve Sosyal Bilimler Dergisi - pp.55 - ISSN : 2146-1759 - tur - paper - 2015 - TRDizin
17 Usta, M. - Siyasi Parti Programlarına Göre Eğitim Politikaları - TYB Akademi Dil Edebiyat ve Sosyal Bilimler Dergisi - pp.55 - ISSN : 2146-1759 - tur - paper - 2015 - TRDizin
18 Demi̇rtaş, Z., Usta, M. - İbn-i haldun'dan günümüze örgütlerin çöküşüne dair deterministik bir yaklaşım - Milli Eğitim - pp.108 - ISSN : 1302-5600 - tur - paper - 2011 - TRDizin
19 Demi̇rtaş, Z., Usta, M. - İbn-i haldun'dan günümüze örgütlerin çöküşüne dair deterministik bir yaklaşım - Milli Eğitim - pp.108 - ISSN : 1302-5600 - tur - paper - 2011 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Mehmet Emin USTA - ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN BİR ÖĞESİ OLARAK MARŞ KAVRAMI VE İSTİKLAL MARŞI1 ANTHEM CONCEPT AS THE PART OF ORGANISATIONAL CULTURE AND ISTIKLAL ATHEM - NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES - Vol.6/7 - pp.100 - 2021
2 Ahmet YAYLA Mehmet Şirin DEMİR Cesim ALADAĞ Mehmet Emin USTA - A PHILOSOPHICAL QUESTIONING INTO THE ONTOLOGY OF THE STATE AND THE INDIVIDUAL WITHIN THE CONTEXT OF TURKISH STATE APARATUS AND TURKISH EDUCATION SYSTEM (TES) - NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES - Vol.10 - pp.117 - 2021
3 Mehmet Emin USTA Duygu ÖZYURT - YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL DENETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ - Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.5 - pp.35 - 2021
4 Fatma Ersin Mehmet Emin USTA Suzan Havlioğlu - Investigation of the Relationship between Health Literacy Levels and Health Perceptions of Primary School Teachers - International Journal of Caring Sciences - Vol.14(3) - pp.2002 - 2021
5 Mehmet Emin USTA Ferhat DÖNMEZ - İlkokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Covid19 Sürecinde Yürütülen Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Görüşleri - The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences - Vol.5(1) - pp.33 - 2021
6 Mehmet Emin USTA Fevzettin BOĞA - Okul Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Yaşanan Sorunlara İlişkin Görüşleri - Harran Maarif Dergisi - Vol.6(1) - pp.18 - 2021
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Ahmet MEMEK, Mehmet Emin USTA - TAŞIMALI EĞİTİM YAPILAN OKULLARDAKİ YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİN TAŞIMALI EĞİTİM SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ)* - 6766 iNTOBA JHSSA İnsan ve Toplum Bilimleri Akademi Dergisi (Journal of Humanities and Social Sciences Academy) - Vol.2(2) - pp.170 - 2022
2 Mehmet Emin USTA Ahmet UĞUR Bilge BAĞCI Esra ÇALIK - ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULA UYUMUNUN SOKAKTA ÇALIŞMA DURUMUNA GÖRE İNCELENMESİ (ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ) - ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULA UYUMUNUN SOKAKTA ÇALIŞMA DURUMUNA GÖRE İNCELENMESİ (ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ) - Vol.1 - pp.292 - 2021
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Melike GÜN Mehmet Emin USTA Ümit Doğan - ÖĞRETMENLERİN ETİK DIŞI DAVRANMA NEDENLERİ NELERDİR? - 2024
2 Nepton Barış, USTA MEHMET EMİN, DOĞAN Ümit - YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİN ROTASYON UYGULAMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ - 2024
3 Nepton Barış, USTA MEHMET EMİN, DOĞAN Ümit - YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİN ROTASYON UYGULAMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ - 2024
4 Kemaloğlu Hasan, USTA MEHMET EMİN, Doğan Ümit - OPINIONS OF TEACHERS AND ADMINISTRATORS ON THE PROBLEMS AND DIFFICULTIES ENCOUNTERED IN SCHOOLS WHERE DIFFERENT LEVELS PROVIDE EDUCATION IN THE SAME BUILDING - 2024
5 GENÇBAY AYŞE, USTA MEHMET EMİN - ÖZEL EĞİTİM MESLEK OKULUNDAN MEZUN OLAN ZİHİN ENGELLİ BİREYLERİN İSTİHDAM SORUNLARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME - 2024
6 Barış NEPTON Mehmet Emin USTA Ümit DOĞAN - YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİN ROTASYON UYGULAMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ - 2024
7 Hasan Kemaloğlu MEHMET EMİN USTA Ümit Doğan - OPINIONS OF TEACHERS AND ADMINISTRATORS ON THE PROBLEMS AND DIFFICULTIES ENCOUNTERED IN SCHOOLS WHERE DIFFERENT LEVELS PROVIDE EDUCATION IN THE SAME BUILDING - 2024
8 AYŞE GENÇBAY MEHMET EMİN USTA - ÖZEL EĞİTİM MESLEK OKULUNDAN MEZUN OLAN ZİHİN ENGELLİ BİREYLERİN İSTİHDAM SORUNLARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME - 2024
9 MELİHA KAPLAN MEHMET EMİN USTA ÜMİT DOĞAN - İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA HEDEFLERİNDEN NİTELİKLİ EĞİTİM UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ - 2024
10 Feyza GÖKDEMİR Mehmet Emin USTA Ümit DOĞAN - TEACHERS’ OPINIONS ABOUT DISTANCE EDUCATION - 2024
11 Hasan KARAASLAN Mehmet Emin USTA Ümit DOĞAN - DETERMINATION OF ORGANIZATIONAL COMMITMENT LEVELS OF PRIMARY SCHOOL FIRST LEVEL (ELEMENTARY SCHOOL) TEACHERS (THE CASE OF SAKARYA PROVINCE) - 2024
12 Gülden YILMAZTÜRK Mehmet Emin USTA Ümit DOĞAN - Preschool Teachers’ Opinions On The Course Duration In Preschool Education - 2024
13 Hümeyra YILDIRIM KARA Mehmet Emin USTA Ümit DOĞAN - OKULÖNCESİ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ ALAN ÇOCUKLARIN VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN ÇOCUKLARIN EBEVEYNLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE KARŞI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ - 2024
14 İlknur YILMAZ Mehmet Emin USTA - KAPSAYICI EĞİTİM BAĞLAMINDA OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ - 2023
15 Songül SATI Mehmet Emin USTA - Öğretmenlerin Mesleki Haz Düzeyleri - 2023
16 Bayram Merve, USTA MEHMET EMİN, Bayram Özhan - YENİDEN YÖNETİCİ OLARAK GÖREVLENDİRİLEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KARAR VERME SÜRECİNDE SERGİLEDİKLERİ ETİK YAKLAŞIMLAR - 2023
17 İlknur Genç Mehmet Emin USTA Ümit DOĞAN - İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE GÖZLEMLENEN KÖTÜ ALIŞKANLIKLARI ÖNLEMEYE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ - 2023
18 Çidem Şirin Mehmet Emin USTA - ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARINI ETKİLEYEN SEBEPLERE DAİR ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ/TEACHERS’ VIEWS ON THE REASONS AFFECTING THEIR ORGANIZATIONAL COMMITMENT - 2023
19 Suat BESNİ Mehmet Emin USTA - OKUL YÖNETİCİLERİNİN SÜRELİ GÖREVLENDİRİLMELERİNİN ONLARIN İŞ MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ/EXECUTIVE OPINIONS ON THE EFFECTS OF SCHOOL DIRECTORS' TIME APPOINTMENT ON THEIR WORK MOTIVATION - 2023
20 Aysel YILMAZ Mehmet Emin USTA Ümit DOĞAN - VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE 3-6 YAŞ ÇOCUKLARIN OKULA UYUMUNA ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN ETKİSİ - 2023
21 Merve BAYRAM Mehmet Emin USTA Özhan BAYRAM - YENİDEN YÖNETİCİ OLARAK GÖREVLENDİRİLEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KARAR VERME SÜRECİNDE SERGİLEDİKLERİ ETİK YAKLAŞIMLAR - 2023
22 Mehmet Emin USTA Adem ÖZTÜRK Ayhan KANDEMİR - LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖRMÜŞ ÖĞRETMEN VE İDARECİLERİN ÖĞRENİM SÜRECİNDE KAŞILAŞTIKLARI SORUNLAR - 2022
23 Mehmet Emin USTA Ahmet KAYA - Okul Yöneticilerinin Otantik Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri - 2019
24 Ahmet KAYA Mehmet Emin USTA - Okul Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri - 2019
25 Mehmet Emin USTA Sema KAHRAMAN - İLKOKUL VE ORTAOKULLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ - 2019
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Yeşim Yahşi Mehmet Emin USTA - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ/EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASS TEACHERS' JOB SATISFIED AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT - 2023
2 Huriye BERBER Mehmet Emin USTA - SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL GÜVEN VE ÖĞRETMEN PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ) EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASS TEACHERS' ORGANIZATIONAL TRUST AND TEACHER PERFORMANCE (CASE OF KAYSERİ PROVINCE) - 2023
3 Feyza ÇAKIR Mehmet Emin USTA - Erasmus+ Projeleri Kapsamında Yurtdışına Gitmiş Olan Yönetici ve Öğretmenlerin Küreselleşmeye İlişkin Görüşleri - 2022
4 USTA MEHMET EMİN - ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN BİR ÖĞESİ OLARAK MARŞ KAVRAMI VE İSTİKLAL MARŞI - 2021
5 Aynur DEMİR Mehmet Emin USTA - Problems Encountered by School Managers in Supplying School Allowances and Expense Areas - 2021
6 Mehmet Emin USTA - ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN BİR ÖĞESİ OLARAK MARŞ KAVRAMI VE İSTİKLAL MARŞI - 2021
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Hatice Gül ALTUN Mehmet Emin USTA - Soruşturma Geçiren Eğitim Yöneticisi ve Öğretmenlerin Soruşturma Sonrası Motivasyon Durumları - 2022
2 Esin EKESOY Mehmet Emin USTA - Anaokulu Yöneticilerinin Stres Kaynaklarının İncelenmesi - 2022
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Mehmet Emin USTA Berfin KALE Rüştü YEŞİL Ercan GÜLYAVUZ - Özel Okul Öğretmenlerı̇nı̇n Etkı̇lı̇ Sınıf Yönetı̇mı̇ne Daı̇r Görüşlerı - 2022
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 USTA MEHMET EMİN - OKULUN E-YÖNETİMİ Teori ve Uygulama - Nobel Yayıncılık - 2023
2 EROL EVRİM, USTA MEHMET EMİN, Beyaz Hakan, MANOLOVA OKSANA YALÇIN, EV HALİT, APAYDIN ÇİĞDEM, İLĞAN ABDURRAHMAN, YILDIRIM MUHAMET CEVAT, EKİNCİ ABDURRAHMAN, ÜZTEMUR SERVET, ASLANARGUN ENGİN, TOK TÜRKAY NURİ, AKTÜRK EYÜP - Eğitimde Ahlak ve Etik - Pegem - pp.191 - 2022
3 USTA MEHMET EMİN - EĞİTİM HUKUKU VE UYGULAMALARI - Anı Yayıncılık - pp.1 - 2022
4 KAYA AHMET, USTA MEHMET EMİN, Moçoşoğlu Banu - EĞİTİM ARAŞTIRMALARI (BÖLÜM ADI: ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ) - İKSAD Yayınevi - Vol.1 - pp.117 - 2020
5 KAYA AHMET, USTA MEHMET EMİN, Moçoşoğlu Banu - Eğitim Araştırmaları (BÖLÜM ADI: OKULLARDAKİ ÖRGÜTSEL PSİKOLOJİK SERMAYEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ) - İKSAD Yayınevi - Vol.1 - pp.135 - 2020
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 GENÇ MEHMET SABRİ,ERKAN EROL,ÖZTÜRK MAHMUT,BİLGİ LEVENT,USTA MEHMET EMİN - İSTİKLAL MARŞI VE ANLAM DÜNYASI - NİDA AKADEMİ - pp.119 - 2019
2 BİLGİ LEVENT, USTA MEHMET EMİN, KAYA AHMET, NAS HALEF - Harran Yabancılar İçin Türkçe Öğretimi - İrem Yayıncılık - 2018
3 USTA MEHMET EMİN,Altuntaş Cavit,BALAY REFİK - Information Technology Aplied to Adult Training - Uslugi Introligatorsko-Poligraficzne - pp.1 - 2012
3.7-TAM KİTAP ÇEVİRİSİ :
1 Doç. Dr. Dr.Mehmet Emin USTA (Türkiye) Dr. Öğrt. Üyesi Zekai AYIK (Türkiye) Dr. Ümit DOĞAN (Türkiye) Hülya Kahraman USTA Cristina Udrescu (Romanya) Doçent Zita BERTHA (İrlanda) Dr. Terence MCIVOR (İrlanda) Antonino CARPITELLA (Sicilya) Hanan Omar Abdallah ZAID ALKILANI (Ürdün) Federico Maria CHIARELLO (Sicilya) Roberto Biagio CAPUTO (Sicilya) Sofya MEXIA (Portekiz) - LEAD Method in My Educational Work - Vol.1 - 2024
2.2 A-AB UYUM SÜRECİ PROJELERİNDE (DERLEME VE RAPOR HAZIRLAMA ÇALIŞMALARI HARİÇ ERASMUS PLUS (KA-2 VE KA-3), JEAN MONNET DESTEKLERİ, IPA, PRIMA (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Mehmet Emin USTA - GÖKHAN KUZUCANLI, FATMA ERSİN,TUBA YAVAŞ, İRFAN ARIKAN, GÜRKAN ÇETİN, ABDULLAH CEVDET KIRIKÇI, Hülya Kahraman Usta, NECMETTİN ELMASTAŞ, ZEKAİ AYIK - Vol.246.000 AVRO - DOI : Tamamlandı - KA204≠343D43F2 - 2022
2 Mehmet Emin USTA - Assoc. Dr. Mehmet Emin USTA Prof. Dr. Mustafa BAYRAKÇI Prof. Dr. Rüştü YEŞİL Researcher Dr. Mehmet UYMAZ Assoc. Prof. Mithat TAKUNYACI Researcher Dr. Cansu BAYRAKÇI Dr. Zekai AYIK Dr. Okan SARIGÖZ Dr. Tuba YAVAŞ Researcher Dr. Kübra AYIK Hülya KAHRAMAN - Vol.60.000 AVRO - DOI : Devam Ediyor - 2021-2-TR01-KA210-ADU-000050028 - 2022
2.2 B-AB UYUM SÜRECİ PROJELERİNDE (DERLEME VE RAPOR HAZIRLAMA ÇALIŞMALARI HARİÇ ERASMUS PLUS (KA-2 VE KA-3), JEAN MONNET DESTEKLERİ, IPA, PRIMA -YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Prof. Dr. Mustafa BAYRAKÇI Doç. Dr. Gözde SEZEN GÜLTEKİN Doç. Dr. Mehmet Emin USTA - “Avrupa Sürdürülebilirlik Hedeflerine Ulaşmada Temel Değişim Aktörü Olarak Sürdürülebilir Okulların Rolü – SUSTAINEU” - DOI : Devam Ediyor - 2024
2 Sevgi BAYRAM - Halef AKGÜL, Sevgi BAYRAM, Mehmet Emin USTA - Vol.60.000 AVRO - DOI : Devam Ediyor - 2022-2-TR01-KA210-VET-000092-282 - 2024
3 Zekai AYIK, Mehmet Emin USTA - Zekai AYIK, Mehmet Emin USTA, DAVUT GÜL, Kübra AYIK, Serkan UÇAN, Murat DEMİR - Vol.250.000 AVRO - DOI : Devam Ediyor - 2022-1-PL01-KA220-SCH-000087644 - 2022
2.3 A-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 1 - Doç. Dr. Mehmet Emin USTA Yürütücü/Eğitici/Araştırmacı 2 Doç. Dr. Mustafa ÖZMUSUL Eğitici/Araştırmacı 3 Doç. Dr. Ahmet KAYA Eğitici/Araştırmacı 4 Doç. Dr. Hatice Kübra KUZUCANLI Eğitici/Araştırmacı 5 Doç. Dr. Mahmut KAYA Eğitici/Araştırmacı 6 Arş. Gör. İrfan ARIKAN Araştırmacı 7 Arş. Gör. Gürkan ÇETİN Araştırmacı 8 Yüksek L. Öğrnc. Altun YAŞAR - Vol.149.000TL - DOI : Tamamlandı - 2019
2.14-TÜBİTAK DESTEKLİ PROJEDE PANELİST, DIŞ DANIŞMAN, GÖZLEMCİ PANELİST OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 Mehmet Emin USTA - Mehmet Emin USTA - DOI : Devam Ediyor - 2204-A - 2024
2 Mehmet Emin USTA - Mehmet Emin USTA - 2204-A - 2022
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 https://www.irrodl.org/index.php/irrodl/submission/wizard - 2022
2 The International Review of Research in Open and Distributed Learning - 2021
3 The International Review of Research in Open and Distributed Learning - 2021
4 The International Review of Research in Open and Distributed Learning - 2021
5 https://www.irrodl.org/index.php/irrodl/submission/wizard - 2021
9.12-ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2021
2 e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2020
9.13-DİĞER ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi - 2022
2 Siirt Ün. Ssoyal Bilimler Emstitüsü Dergisi - 2021
3 Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi - 2021
4 2021
5 Milli Eğitim Dergisi - 2021
6 Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2020
7 Mukaddime - 2020
8 İnsan ve İnsan - 2020
10.3-ALANINDA YURTİÇİ KAMU KURUM VE KURULUŞLARINDAN ALINAN BİLİM/SANAT/TASARIM ÖDÜLÜ :
1 2022 Proje Performans Ödülü - Sakarya Üniversitesi - 2024
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 ORTAÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ İLE SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ - Feyza ÇAKIR - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2023
2 Devlet okullarında yönetici ve öğretmenlerce algılanan örgütsel etik iklim ile örgütsel adalet ilişkisi - Abdülkerim YAVUZ - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2022
3 Öğretmen hareketliliğinin ilkokul öğrencilerinin akademik başarıları üzerindeki etkileri - Aynur DEMİR - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2022
4 Öğretmen ve yönetici görüşlerine göre okullarda Suriyeli öğrencilere yönelik gerçekleştirilen rehberlik faaliyetleri - İhsan YAŞAR - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2022
5 Ortaöğretimde yönetici ve öğretmenlerin eğitimde Fatih Projesi uygulamalarına ilişkin görüş ve beklentileri - Şanlıurfa ili örneği - Orhan BOZBEY - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2021
6 Ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmen ve yöneticilerin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin yeterlilik düzeylerinin incelenmesi (Şanlıurfa örneği) - Necati TÜRK - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2021
7 Öğretmenlerin örgütsel adalete ilişkin algıları ile örgütsel muhalefet davranışları arasındaki ilişki - Duygu ÖZYURT - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2021
8 Öğretmen algılarına göre okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel mutluluk algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi: Şanlıurfa örneği - Münir Semih AYTAÇ - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2021
9 Okullarda görev yapan yönetici ve öğretmenlerin örgütsel iklim ve örgütsel öğrenme algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Şanlıurfa ili örneği) - Sema KAHRAMAN - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2020
10 Ortaöğretim okullarında yaşanan disiplin problemlerinin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi - Mustafa KARADAĞLI - Harran Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri - 2020
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Bilim Tarihi ve Felsefesi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
2 Bilim tarihi ve Felsefesi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
3 Denetimin Kuramsal temelleri - pp.3 - ISSN : 0 - 0 - 2023
4 Denetimin Kuramsal temelleri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
5 Denetimde Yeni yaklaşımlar - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
6 Denetimde Yeni Yaklaşımlar - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
7 Denetimde yeni yaklaşımlar - pp.3 - ISSN : 3 - 1 - 2023
8 Denetimin Kuramsal temelleri - pp.3 - ISSN : 3 - 1 - 2023
9 Denetimin Kuramsal temelleri - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2023
10 Denetimde Yeni Yaklaşımlar - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2023
11 Bilim tarihi ve Felsefesi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
12 Denetimde Yeni Yaklaşımlar - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
13 Denetimin Kuramsal Temelleri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
14 Sürdürülebilir Kalkınam ve Eğitim - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
15 Denetimin Kuramsal Temelleri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Sınıf Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
2 Sınıf Yönetimi - pp.2 - ISSN : 2 - 0 - 2023
3 Eğitime Giriş - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
4 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
5 Sınıf Yönetimi - ISSN : 1 - 1 - 2022
6 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
7 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
17.2-DEKAN YARDIMCILIĞI /MÜDÜR YARDIMCILIĞI :
1 Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcılığı - 2022
2 Dekan Yardımcılığı - 2022
3 Dekan yardımcılığı - 2022
16.3-ULUSLARARASI AKADEMİK ORGANİZASYONLARDA (16.1’DE SAYILANLAR) MODERATÖRLÜK/OTURUM BAŞKANLIĞI :
1 9th ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH - 2023
BİLDİRİLER
THE EFFECT OF TEACHING CAREER LADDER IMPLEMENTATION ON TEACHER MOTIVATION
ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-XI
EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TIME SPENT IN ADMINISTRATION AND THE ADOPTED (PERCEIVED) LEADERSHIP STYLE
OKULÖNCESİ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ ALAN ÇOCUKLARIN VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN ÇOCUKLARIN EBEVEYNLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE KARŞI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
İLKÖĞRETİM OKULLARINDAKİ I. KADEME (İLKOKUL) ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL ADANMIŞLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDEKİ DERS SÜRESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
ÖĞRETMENLERİN ETİK DIŞI DAVRANMA NEDENLERİ NELERDİR?
YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİN ROTASYON UYGULAMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
OPINIONS OF TEACHERS AND ADMINISTRATORS ON THE PROBLEMS AND DIFFICULTIES ENCOUNTERED IN SCHOOLS WHERE DIFFERENT LEVELS PROVIDE EDUCATION IN THE SAME BUILDING
ÖZEL EĞİTİM MESLEK OKULUNDAN MEZUN OLAN ZİHİN ENGELLİ BİREYLERİN İSTİHDAM SORUNLARINA İLİŞKİN BİR İNCELEME
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA HEDEFLERİNDEN NİTELİKLİ EĞİTİM UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
KAPSAYICI EĞİTİM BAĞLAMINDA OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Öğretmenlerin Mesleki Haz Düzeyleri
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL GÜVEN VE ÖĞRETMEN PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (KAYSERİ İLİ ÖRNEĞİ) EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASS TEACHERS' ORGANIZATIONAL TRUST AND TEACHER PERFORMANCE (CASE OF KAYSERİ PROVINCE)
YENİDEN YÖNETİCİ OLARAK GÖREVLENDİRİLEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KARAR VERME SÜRECİNDE SERGİLEDİKLERİ ETİK YAKLAŞIMLAR
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ/EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASS TEACHERS' JOB SATISFIED AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE GÖZLEMLENEN KÖTÜ ALIŞKANLIKLARI ÖNLEMEYE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARINI ETKİLEYEN SEBEPLERE DAİR ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ/TEACHERS’ VIEWS ON THE REASONS AFFECTING THEIR ORGANIZATIONAL COMMITMENT
OKUL YÖNETİCİLERİNİN SÜRELİ GÖREVLENDİRİLMELERİNİN ONLARIN İŞ MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ/EXECUTIVE OPINIONS ON THE EFFECTS OF SCHOOL DIRECTORS' TIME APPOINTMENT ON THEIR WORK MOTIVATION
VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE 3-6 YAŞ ÇOCUKLARIN OKULA UYUMUNA ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN ETKİSİ
Özel Okul Öğretmenlerı̇nı̇n Etkı̇lı̇ Sınıf Yönetı̇mı̇ne Daı̇r Görüşlerı
Soruşturma Geçiren Eğitim Yöneticisi ve Öğretmenlerin Soruşturma Sonrası Motivasyon Durumları
Anaokulu Yöneticilerinin Stres Kaynaklarının İncelenmesi
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖRMÜŞ ÖĞRETMEN VE İDARECİLERİN ÖĞRENİM SÜRECİNDE KAŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Erasmus+ Projeleri Kapsamında Yurtdışına Gitmiş Olan Yönetici ve Öğretmenlerin Küreselleşmeye İlişkin Görüşleri
Anaokulu Yönetı̇cı̇lerı̇nı̇n Stres Kaynaklarının İncelenmesı̇
ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN BİR ÖĞESİ OLARAK MARŞ KAVRAMI VE İSTİKLAL MARŞI
Okul Yöneticilerinin Okula Ödenek Tedarikinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Ödeneklerin Harcama Alanları
TÜRKİYEDE KENTLİLEŞME KÜLTÜRÜ: ŞANLIURFA ÖRNEĞİ
OKUL YÖNETİCİLERİNİN POZİTİVİST VE KAOS YÖNETİMANLAYIŞLARINI BENİMSEMELERİNİN KENDİLERİNİN VEÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİNE ETKİLERİ
Okul Yöneticilerinin Otantik Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Okul Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
İLKOKUL VE ORTAOKULLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Son Dönem (1876-1923) Osmanlı Belgelerinde Eğitim Müfettişlerinin Özlük Haklarının Günümüzdeki Durum İle Karşılaştırılması
Okul, Öğretmen, Yönetici, Mobbing, Duygusal Taciz, Yıldırma
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE SERGİLENEN HİZMETKÂR LİDERLİK ROLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL YABANCILAŞMASINA ETKİSİ
Geçici Eğitim Merkezleri’nde (Gem) Görev Yapan Öğretmenlerin Mülteci Öğrencilerin Eğitim Sürecine İlişkin Görüşleri
Güneydoğu Anadolu Bölgesinde Öğretmen Hareketliliğine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Şanlıurfa’da Görev Yapan Okul Müdürlerinin Eğitim Ve Okul Yönetimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
MEB Maarif Müfettişlerinin Stresle Başa Çıkma Tarzları
Cumhuriyetin Kuruluş Döneminde Eğitim Müfettişlerinin Program Liderliği Rolleri
Inspectional Regulations in the Latest Period of Ottoman Time
MEB MAARİF MÜFETTİŞLERİNİN MİZAH TARZLARI
MEB Maarif Müfettişlerinin Mizah Tarzları
GÜNEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİNDEÖĞRETMEN HAREKETLİLİĞİNE İLİŞKİNYÖNETİCİ VE ÖĞRETMENGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Son Dönem Osmanlı Türkiye sinde Eğitim Müfettişlerinin Gözüyle Eğitim Sistemi Islahı
Maarif Müfettişlerinin Rehberlik ve Eğiticilik Rollerine İlişkin Öğretmen ve Müfettiş Algılarının Karşılaştırılması
Denetmen ve Öğretmen Görüşlerine Göre İl Eğitim Denetmenlerinin Rollerini Gerçekleştirme Düzeyleri
Eğitim Örgütlerinde Algılanan Hizmetkar Liderliğin Örgütsel Vatandaşlık Davranışına Etkisi
Maarif Müfettişlerinin Rehberlik ve Eğiticilik Rollerini İlişkin Öğretmen Algıları
Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşmeve İş Yaşamında Yalnızlık Durumları Arasındaki İlişki
Lise Öğretmenlerinin Pedagojik Okuryazarlık Becerileri ile İş DoyumlarıArasındaki İlişki Düzeyleri
Eğitim Kurumlarında Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Etik Liderlik veÖrgütsel Bağlılık Durumları Arasındaki İlişki
Sanata Bakan Yönüyle Eğitim Sistemimiz
Eğitim ve Özgürlük
İl Eğitim Denetmenlerinin Stresle Başa Çıkma Tarzları ile Kullandıkları Mizah Tarzları Arasındaki İlişki
Taşımalı Eğitim Yapılan Okullardaki Öğrencilerin Taşımalı Eğitim Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
Kesinlikler Dünyasına İhtimaller Dünyasına Yönetim
E school administration in Turkey
Haydi K›zlar Okula Kampanyas›: Alan Tarama ve Yard›m Kampanyas›
KİTAPLAR
Learning in Difficult Times
OKULUN E-YÖNETİMİ Teori ve Uygulama
Eğitimde Ahlak ve Etik
Eğitimde Ahlak ve Etik
EĞİTİM HUKUKU VE UYGULAMALARI
EĞİTİM HUKUKU VE UYGULAMALARI
Eğitimde Ahlak ve Etik
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
Eğitim Araştırmaları
İSTİKLAL MARŞI VE ANLAM DÜNYASI
Harran Yabancılar İçin Türkçe Öğretimi
Sağlık Temalı Okuma Yazma Öğretimi
Information Technology Aplied to Adult Training
MAKALELER
Bibliometric Analysis of Studies on Sustainability in Education
Örgütsel Dedikodu Yönetimi Ölçeği Geliştirme Çalışması
Financial and Managerial Problems Experienced in the Private Education Sector During the Crisis Process in Turkey
Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Mutluluk Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi/ANALYZING THE RELATIONSHIP BETWEEN SCHOOL ADMINISTRATORS LEADERSHIP STYLES AND TEACHERS ORGANIZATIONAL HAPPINESS PERCEPTIONS ACCORDING TO TEACHERS PERCEPTIONS
Erasmus+ Projeleri Kapsamında Yurtdışına Çıkmış Olan Eğitimcilerin Küreselleşmeye İlişkin Görüşleri
Bibliometric Analysis of Studies on Refugee/Immigrant/Asylum Seeker Students
The development of a scale to measure the influence that school administrators have on the adaptation of newly appointed teachers in Turkey
SINIF YÖNETİMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
TAŞIMALI EĞİTİM YAPILAN OKULLARDAKİ YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİN TAŞIMALI EĞİTİM SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ)
A PHILOSOPHICAL QUESTIONING INTO THE ONTOLOGY OF THE STATE AND THE INDIVIDUAL WITHIN THE CONTEXT OF TURKISH STATE APARATUS AND TURKISH EDUCATION SYSTEM (TES)
YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OKUL DENETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
İlkokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Covid19 Sürecinde Yürütülen Eğitim Faaliyetlerine İlişkin Görüşleri
Problems Encountered by School Managers in Supplying School Allowances and Expense Areas
Okul Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Yaşanan Sorunlara İlişkin Görüşleri
Inspection Reports in Turkey and United Kingdom: A Comparative Study of Inspections
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULA UYUMUNUN SOKAKTA ÇALIŞMA DURUMUNA GÖRE İNCELENMESİ (ŞANLIURFA İLİ ÖRNEĞİ)
Servant-leadership roles of principals on the work alienation perceptions of teachers
ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN BİR ÖĞESİ OLARAK MARŞ KAVRAMI VE İSTİKLAL MARŞI
Investigation of the Relationship between Health Literacy Levels and Health Perceptions of Primary School Teachers
Okullarda Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Örgütsel İklim ve Örgütsel Öğrenme Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Örgütsel Dedikodu Yönetimi
Okullarda Algılanan Hizmetkâr Liderlik Düzeyinin İncelenmesi
SURİYELİ EĞİTİMCİLERİN GEÇİCİ EĞİTİM MERKEZLERİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN İNCELENMESİ
An analysis of 1926 inspection legislation document,named: “Law about inspectors of education ministryand their authorization”
Comparison of Educational Inspectors’ Role of Program Leadership in the Foundation Period of Republic of Turkey with Today
Inspectional Regulations in the Latest Period of Ottoman Time
Yönetim Anlayışları Ölçeğinin Geliştirilmesi
Şanlıurfa’da Görev Yapan Okul Müdürlerinin Eğitim ve Okul Yönetimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Türkiye’de Yabancı Dil Öğrenmenin Hal-i Pürmelali
1910/1911 Tarihli İlkokul Müfettişlerinin Görevlerine Dair Yönerge’nin Günümüz Eğitim Teftişi Uygulamaları ile Karşılaştırılması
MEDRESELERDE EĞİTİMSEL BİR GEÇMİŞİ OLAN KİŞİLERİN MEDRESE EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Eğitim Örgütlerinde Yönetişim Ölçeğinin Geliştirilmesi
PEDAGOJİDEKİ DEVRİMSEL VE PARADİGMATİK DEĞİŞİM EĞİTİMSEL SİNİRBİLİMİN UYGULAMALARI IŞIĞINDA DAHA İYİ BİR BEYİN İNŞASININ SAĞLANMASI
Çeşitli Nöro Bilişsel Nöro Pedagojik Uygulama ve Modalitelerin Bilişsel Becerilerin Gelişimi Üzerindeki Etkisi
Pedagojik Okuryazarlık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Siyasi Parti Programlarına Göre Eğitim Politikaları
Farabi ve Makyavel in Yönetim Anlayışı Bağlamında Yönetim Ahlakı
YURTDIŞINA GİTMİŞ EĞİTİMCİLERİN KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
İbn i Haldun dan Günümüze Örgütlerin Çöküşüne Dair Deterministik Bir Yaklaşım
ARAŞTIRMA PROJELERİ
GREEN TRANSFORMATION WITH SUSTAINABLE PRACTICES IN VOCATIONAL EDUCATION
A ‘’Learn by Design” - Digital Toolkit to Include Gifted Individuals in STEAM Education: GIFTLED
Learning in difficult times
BYOD
Ortaöğretim Kurumlarında Disiplin Sorunu ve Kurum Kültürünün Disiplin Üzerine Etkisi (Şanlıurfa İl Örneği)
BYOD as educational method leading to improve employability of adults with intellectual disability
“Kaynaştırma Sınıfı Öğretmenlerinin Engelli Öğrencilere İlişkin Bilinçlerinin Arttırılması
Suriyeliler için İleri Düzey Türkçe Eğitim Programı
İstiklal Marşı ve Anlam Dünyası
Güneydoğu Anadolu Bölgesinde Sosyal İstikrarın Güçlendirlmesi
Şanlıurfa’da Görev Yapan Okul Müdürlerinin Eğitim ve Okul Yönetimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
GAP Bölgesinde Yetişkin Okuma Yazma Modülü Üzerinden Sağlık Okur Yazarlığı Programının Geliştirilmesi
Bridge r dio network: Crossing boundaries
Meşrutiyetin İlanından Cumhuriyet Dönemine Kadar Eğitim Denetimi
Information Technology Aplied to Adult Training
A SOUND MIND IN A SOUND BODY
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
Yabancılar İçin Türkçe Öğretimi A1
Harran Yabancılar İçin Türkçe Öğretimi
ÖDÜL
Takdirname
Takdirname
Teşekkür Belgesi
UZMANLIK ALANLARI
Eğitim Yönetimi